Cookie box OTTO a přidružené společnosti vyžadují váš souhlas s individuálním využitím údajů, aby se mimo jiné zobrazovaly informace o vašich zájmech. Procházením tohoto webu, kliknutím na odkaz či na „OK“ udělujete tento souhlas. Tento souhlas můžete odmítnout zde.

OK
Široký výběr světových značek Přihlášeným k odběru newsletterů dárek v hodnotě 400 Kč Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč*

x

lMENU

 

Přepravní informace a přepravní poplatky

Pro detailní informace o zásilce si prosím přečtěte naše Obchodní podmínky!

 

Dodací lhůta: Upozorňujeme naše zákazníky, že pokud je požadované zboží skladem, je dodací lhůta v případě oděvů, obuvi, doplňků a menších bytových textillií: 5-8 pracovních dní.
Dodací lhůta drobného nábytku, větších bytových textilií (např. rolety) a dekoračních produktů: 5 – 12 pracovních dní, pokud je zboží na skladě.
Dodací lhůta většího nábytku a dekorativních produktů: 5 – 10 pracovních dní, pokud je zboží na skladě.

OTTO doručuje výhradně v rámcí území České republiky!

V případě oděvů a menších bytových textílií (pod 30 kg):
Kurýrní poštovní službou na adresu: zboží objednané v internetovém obchodě OTTO Vám doručí logistický partner společnosti OTTO, kurýrní logistická služba České pošty a to v pracovních dnech mezi 7:00 – 17:00 hod. O pravděpodobné době doručení Vás bude kurýrní služba informovat emailem v ranních hodinách v den doručení. Pokud Vám nebude vyhovovat pravděpodobná doba doručení, lze se s kurýrní službou domluvit na novém termínu doručení na telefónním čísle 840 111 244, e-mailom info@cpost.cz. anebo na webové stránce www.postaonline.cz/zmenadorucenionline s odvoláním na identifikační číslo zásilky. Pokud kurýr Kupujícího při doručování nezastihne, zanechá na místě vytisknuté informace pro Kupujícího o prvním pokusu o doručení.

Tým kurýrní služby Česká pošta reaguje pružně na přání Zákazníků a vynakládá veškeré úsilí, aby byla zásilka doručena co nejdříve.

Pracovník kurýrní služby se musí řídit itinerářem cesty sestaveným podle adres Zákazníků, takže ho nemůže Zákazník žádat, aby mu zavolal těsně před příjezdem a domluvil si přesné místo a čas doručení. Z tohoto důvodu prosíme všechny Zákazníky o zadání adresy, na které bude možné Zákazníky nebo jimi pověřenou osobu během dne zastihnout!

Sledovatelnost pohybu zásilky: Použitím identifikačního čísla zásilky může Kupující sledovat své zásilky online na webové stránce www.postaonline.cz/zmenadorucenionline. V případě zájmu o informace o stavu zásilky nebo přesném času přepravy, lze kontaktovat zákaznický servis na telefonním čísle 840 111 244, v pracovních dnech 7:00 – 17:00 hod.  

Převzetí zásilky:
Při přebrání zásilky prosím zkontrolujte, zda není balení poškozené! Pokud je obal zásilky poškozený anebo otevřený, zásilku od kurýra nepřebírejte, anebo trvejte na sepsání zápisu o škodě! V případě, že je zásilka poškozená bez připojeného zápisu o škodě, prosíme, abyste zásilku nepřebírali. V případě, že zboží a nebo jeho část chybí, pošlete na adresu společnosti OTTO zápis o škodě a chybějící zboží Vám bude zasláno. V zájmu uplatnění dalších možných reklamací Vás prosíme, abyste si uschovali doklad zaplacení zboží.

Cena dopravy:
Cena dopravy při doručení domů: V případě objednávky nad 2500 Kč Vám bude objednané zboží doručeno zdarma (výjimku tvoří pouze případ, že si objednáte zboží se spedičním poplatkem).

Ceny dopravy při doručení až domů, pokud hodnota objednávky nepřesáhne sumu 2500 Kč:

119 Kč: v případě platby platební kartou v internetovém obchodě.
148 Kč: v případě platby na dobírku bude k sumě 119 Kč připočítán manipulační poplatek v hodnotě 29 Kč.

V případě většího zájmu se může stát, že se zboží vyprodá. OTTO Vám proto může objednané zboží dodat v několika zásilkách. Emailem Vám oznámíme všechny potřebné informace k dodání chybějícího zboží.

Ve Vašem nákupu budou zohledněny a následně hromadně odečteny všechny slevy, na které máte při Vašem nákupu nárok. Pokud Kupující uskuteční několik objednávek v jeden den, OTTO e-shop bude každou objednávku vyřizovat zvlášť a proto bude cena přepravy na každou objednávku samostatně vyúčtovaná.

U objemnějšího nábytku a dekorativních předmětů (nad 30 kg):

Toto zboží Vám bude dodáno naší spedičním partnerem, společností Gebrüder Weiss. Před dodaním Vás bude Gebrüder Weiss telefonicky kontaktovat, abyste se dohodli na termínu dodání.
V případě těžkých, širokých, velkorozměrných produktů a nábytku, které Vám doručíme až domů, započítáváme spediční poplatek. U těchto výrobků, kde se započítává spediční poplatek, se objeví takováto ikona nákladního vozidla.
V případě, že objednávka tzv. spedičního nábytku obsahuje i textilní zboží, nebude za něj přepravné účtováno, z důvodu, že jste si objednali zboží se spedičním poplatkem.
Po zadání objednávky se s Vámi přímo skontaktuje náš přepravní partner, abyste se dohodli na vhodném termínu a podrobnostech místa dodání (parkování, poschodí, výtah, apod.). Prosíme Vás, abyste v rámci Vaši registrace a objednávky zadali Vaše telefonní číslo pro urychlené dohodnutí termínu. Spediční poplatek závisí na dané oblastní zóně a hodnotě zboží uvedené v následující tabulce. V případě nákupu zboží na dobírku si účtujeme poplatek za zpracování dobírky ve výši 89 Kč.

Zóny

Zóna 1
Praha
Zóna 2
Brno
Zóna 3
Ostatní území republiky

 

Spediční poplatek:

Zóna
Cenová hranice
Poplatek za dopravu
Zóna 1
Do 8 125 Kč
899 Kč
Zóna 2
Do 8 125 Kč
989 Kč
Zóna 3
Do 8 125 Kč
1 029 Kč
Zóna 1
8 126–16 250 Kč
1 149 Kč
Zóna 2
8 126–16 250 Kč
1 239 Kč
Zóna 3
8 126–16 250 Kč
1 189 Kč
Zóna 1
Nad 16 251 Kč
1 549 Kč
Zóna 2
Nad 16 251 Kč
1 639 Kč
Zóna 3
Nad 16 251 Kč
1 589 Kč

 

o
X
X

Děkujeme Vám za hodnocení!

Následující text bude zaznamenán:



Souhlasíte s tím, aby křestné jméno bylo publikováno při hodnocení.


Vaše hodnocení:


Vaše hodnocení je přijato v našem systému, po zpracování bude zveřejněno na našich stránkách do 72 hodin od odeslání.

Pokračovat
x
Trendy, novinky & 400 Kč JAKO DÁREKo