OTTO používá cookies, aby Vám zaručil co nejlepší zážitek z nákupu. Prohlížením našich stránek souhlasíte s jejich používáním.

Souhlasímx
Možnost vrácení zboží do 14 dnů Nákup 24 hodin denně Zaplatíte až po převzetí zboží Doprava zdarma pokud objednáte nad 2500 Kč

x

fMENU

Máte otázky týkající se Vaší objednávky, dodávky či platby? Položte otázku, zde můžete najít pomoc!

Zde jsme shromáždili nejčastěji kladené otázky, a samozřejmě reagovali jsme i na ně!

Mějte prosím na zřeteli, že Všeobecné smluvní podmínky podrobné podmínky obsahují podrobné podmínky ohledně nákupu, postupy zacházení s údaji jsou obsaženy v Informacích o ochraně osobních údajů , zde uvedené informace nejsou kompletní.

 

 

Otázky týkající se dodávky

Kdy bude dodán objednaný balík? >

Balíky se zbožím objednaným z internetového obchodního domu OTTO doručuje zákazníkům přímo domů náš logistický partner, kurýrní služba Česká pošta, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00 hodin. O doručení Vás bude kurýrní služba emailem informovat (s přesností tříhodinového intervalu) v den doručení. Pokud Vám tento předpokládaný termín přepravy zásilky nebude vyhovovat, můžete kontaktovat kurýrní službu na telefonním čísle zákaznického servisu Česká pošta  840 111 244, e-mailem nebo přes webový portál Česká pošta. K tomu je nutné zadat identifikační číslo zásilky

 
Jak mohu sledovat objednaný balík? >

Použitím identifikačního čísla zásilky můžete sledovat své zásilky online na webové stránce www.postaonline.cz/zmenadorucenionline. Pokud byste chtěli získat informaci o stavu zásilky nebo o přesném čase přepravy, můžete nás kontaktovat v pracovní dny od 7:00 – 18:00 hodin na telefonním čísle zákaznického servisu Česká pošta  840 111 244.

Kolik stojí přepravné?

V případě platby kreditní kartou: 119 Kč. Při platbě na dobírku 139 Kč. O podmínkách dodávky podrobnější informace najde zde  .

Kdy dostanu balík? >

Pokud je požadované zboží skladem, vyřídíme Vaši objednávku během 4-5 pravoních dnů. O dodacích podmínkách podrobnější informace najdete zde.

Platební informace

Mohu platit platbou předem - bankovním převodem? >

Áno, vše informace potřebné k převodu zašleme v mailu o potvrzení objednávky. Pozor! Tuto formu platby zvolte pouze při využití internetového bankovnictví, kdy jsou peníze zaslány přímo z klientova účtu na náš účet! Po obdržení tohoto mailového potvrzení objednávky převeďte celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné) na náš bankovní účet. Jakmile platba na náš účet dojde (zašleme vám rovněž mail) Vaše objednávka získá aktivní statut a zboží Vám bude odesláno jako doporučená zásilka.

Mohu platit platební kartou? >

Áno, můžete platit kartou VISA nebo MasterCard. Kromě vydavatele karty, čísla karty a data platnosti je zapotřebí zadat i kontrolní kód karty. Kontrolní kód je trojčíslí na zadní straně platební karty, které slouží k zajištění bezpečnosti plateb přes internet. Kupní cena bude z Vaší karty odečtena až po doručení zboží. Přepravné v případě platby kreditní kartou činí 139 Kč.

Mohu si zvolit platbu na dobírku? >

Áno, jestliže si zvolíte platbu na dobírku, Vaše zboží odesíláme na uvedenou dodací adresu jako doporučenou zásilku s dobírkou. Celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné) budete platit v hotovosti při převzetí zboží. Balné a přepravné činí při platbě na dobírku 139 Kč.

Otázky týkající se výměnu a vrácení zboží

Jak odstoupit od smlouvy? >

Naše firma zajistí kompletní výměnu a odkup následovně: Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, která začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel informuje prodávajícího jednoznačným prohlášením (například poštou na adresu prodávajícího, nebo e-mailem). Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení: zde. Podmínky pro výměnu a vrácení zboží podrobněji: zde.

Otázky týkající se práva z vadného plnění, záruka

Jak ověřit záruku na výrobek a spotřební materiál? >

Kupující v případě nesprávného plnění ze strany OTTO může uplatnit reklamaci. Kupující musí nashlásiť chybu, ale ne později než do dvou (2) měsíců od zjištění poruchy. Pokud jde o chybu, která se vyskytla na výrobku během prvních 12 měsíců záruční doby, je prodávající povinen dokázat kupujícímu, že chyba, kterou reklamuje, nebyla na výrobku v době jeho prodeje. Pokud jde o chybu, která se vyskytla na výrobku v čase po prvních 12 měsících záruční doby je kupující povinen dokázat prodávajícímu, že chyba, kterou reklamuje, byla na výrobku již v době jeho. Chyby, které se vyskytnou po koupi, musí kupující vytknout u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží. Případná reklamace nebude uznána, pokud bude zboží s chybou dále používán a z odstranitelné chyby se stane chyba neodstranitelná. Podrobnější informace: zde .

Záruka v případě vadného plnění záruky? >

Ve smyslu platného reklamačního řádu se pro spotřebitele na každé zboží vztahuje 2-letá záruční doba. Záruční doba se vztahuje na zboží s prokazatelnými chybami. Při každém kontaktu s prodávajícím je třeba uvést zákaznické číslo kupujícího. Faktura je pro kupujícího dokladem o koupi zboží. Podrobnější informace o záruce: zde.

 
a
X
X

Děkujeme Vám za hodnocení!

Následující text bude zaznamenán:



Souhlasíte s tím, aby křestné jméno bylo publikováno při hodnocení.


Vaše hodnocení:


Vaše hodnocení je přijato v našem systému, po zpracování bude zveřejněno na našich stránkách do 72 hodin od odeslání.

Pokračovat
x
Trendy, novinky & 400 Kč JAKO DÁREKf