OTTO používá cookies aby vám mohl poskytnout co nejkvalitnější služby. Pokud chcete pokračovat na stránce potvrďte prosím používání cookies.

Souhlasímx
Možnost vrácení zboží do 14 dnů Nákup 24 hodin denně Zaplatíte až po převzetí zboží Doprava zdarma pokud objednáte nad 2500 Kč

x

fSortiment

Vítejte na stránkách OTTO!

U nás nakupujete bezpečně!
Pohodlné a spolehlivé online nakupování: u OTTO jsou Vaše osobní údaje v bezpečí.

 
1.1 Kdy OTTO používá a zpracovává osobní údaje?>

Osobním údajem se rozumí jakákoliv informace týkající se určeného nebo určitelného subjektu údajů. Subjekt údajů se považuje za určený nebo určitelný, jestliže lze subjekt údajů přímo či nepřímo identifikovat.

Subjektem osobních údajů jste Vy.

Správcem osobních údajů je Otto Central Europe Kft., se sídlem Róbert Károly krt.59, 1134 Budapešť, Maďarsko, registrován v Maďarsku, Městský soud, č. 01-09-160524, licenční číslo: C/905212, DIČ: 10636367-2-41.

Víme, že je pro Vás pečlivé zacházení s Vašimi osobními údaji velmi důležité. Stejně důležitá je i ochrana Vašich osobních údajů pro OTTO a proto dodržujeme při zjišťování, zpracovávání a používání přísně zákonná ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Zásadně platí, že můžete navštívit naše webové stránky, aniž byste museli uvést osobní údaje. 

V některých případech od Vás ale takové údaje potřebujeme, a to:

  • při objednávce z důvodu plnění smlouvy,
  • při účasti v soutěžích, pokud s tímto budete souhlasit,
  • při kontaktu s námi, pokud se na nás obrátíte, budou Vaše osobní údaje použity výhradně pro vyřízení Vašeho požadavku,
  • při použití chráněné sekce „Moje OTTO“ budou Vaše osobní údaje použity výhradně pro účely vedení Vašeho účtu,
  • u vyžádání katalogu budou Vaše osobní údaje použity pouze pro zajištění odeslání,
  • u vyžádání/zrušení informačního zpravodaje budou Vaše osobní údaje použity za účelem zasílání obchodních sdělení a to i elektronicky,

Vaše údaje nám pomáhají individuálně vytvářet a stále zlepšovat Vaše dojmy z nakupování. Používáme jednotlivé osobní údaje pro realizaci objednávek, pro dodávání zboží, pro kontrolu bonity, pro realizaci platby, aby se předešlo zneužití našich internetových stránek a abychom Vás informovali o objednávkách, produktech, službách a nabídkách, vždy však v nezbytném rozsahu pro daný účel po nezbytně nutnou dobu, nejdéle však do odvolání Vašeho souhlasu.

1.2 Co dělá OTTO s Vašimi osobními údaji? >

Přesný rozsah zpracování osobních údajů, doba jejich zpracování, účel jejich zpracování a případně též další nezbytné informace týkající se zpracování Vašich osobních údajů, budou vždy upřesněny v rámci příslušného souhlasu se zpracováním, ledaže tento souhlas dle zákona není v konkrétním případě zapotřebí. 

Například pokud jste naším zákazníkem, můžeme Vám zaslat obchodní sdělení týkající se obdobných výrobků a služeb, toto však můžete kdykoliv odmítnout.

Pokud nám sdělujete Vaši e-mailovou adresu, používáme tuto výhradně k vyřízení Vašeho požadavku, například k odpovědi na Váš dotaz či Vaši žádost. 

Vaši e-mailovou adresu jsme oprávněni používat k zasílání obchodních sdělení, včetně elektronických newsletterů jen tehdy, pokud to výslovně odsouhlasíte.

Vyplněním registračního formuláře prostřednictvím www.otto-shop.cz, SMS zprávy či faxem souhlasíte se zařazením Vámi vyplněných osobních údajů do marketingové databáze správce a s jejich následným zpracováním pro marketingové účely Společnosti, tj. nabízení výrobků a služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, programu hodnocení zákazníků výrobcích a jiných aktivitách, zahrnující také zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č.480/2004 Sb. Zároveň udělujete Správci souhlas s tím, aby Vám Správce zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů. 

Dovolujeme si Vás současně informovat, že ve všech uvedených případech máte práva dle §§ 11, 12 a § 21 zákona č. 101/2000 Sb., tj. zejména poskytnutí osobních údajů je vždy dobrovolné, souhlas můžete kdykoliv bezplatně na adrese správce odvolat, máte právo požádat správce o informaci o zpracování Vašich osobních údajů, tj. právo tzv. přístupu k osobním údajům, které se Vás týkají, máte právo je opravit, zablokovat nesprávné osobní údaje nebo požadovat jejich likvidaci. V případě pochybností o dodržování Vašich práv ze strany naší společnosti se na nás můžete obrátit. Dozorovým orgánem je Úřad pro ochranu osobních údajů, www.uoou.cz.

Veškeré Vaše požadavky týkající se ochrany osobních údajů můžete uplatnit písemně na adrese Otto Central Europe Kft., P. O. Box75, 70275 Ostrava 2.

1.3 Používá OTTO Cookies? >

OTTO používá Cookies, které nám umožňují učinit Váš nákup co nejpříjemnější. V našich Cookies nejsou uloženy žádné osobní údaje. 

Co jsou to Cookies a k čemu se u nás používají?

Cookies jsou textové soubory, které se při návštěvě na internetové stránce uloží na počítači uživatele.

OTTO používá tzv. Session-Cookies, které se s uzavřením prohlížeče opět ihned vymažou. Pomocí nich získáváte např. příjemnou výhodu počtu položek v nákupním košíku a aktuální hodnotu Vašeho nákupu. Osobní údaje nejsou v těchto textových souborech obsaženy.

Jsou Cookies nebezpečné?

Vždy znovu se rozšiřuje fáma, že Cookies mohou být pro Váš počítač velmi nebezpečné. Cookies ale v žádném případě nemohou provádět tyto činnosti:

  • Cookies nemohou přenášet viry.
  • Cookies nemohou přečíst údaje z harddisku.
  • Vaše e-mailová adresa se používáním Cookies nezveřejní.
  • Nemohou být nepozorovaně odesílány žádné e-maily.
  • Jiné webové servery nemohou přečíst Cookies.

Chcete se vzdát výhod našich Cookies?

Funkce nápovědy na liště menu u většiny webových prohlížečů Vám vysvětluje, jak zabránit Vašemu prohlížeči přijmout nové Cookies, jak nechat Váš prohlížeč informovat, když obdržíte nový Cookie nebo jak vymažete veškeré dosud obdržené Cookies a jak zablokovat, abyste žádné další nedostali.

Příklad v prohlížeči Internet Explorer 5.0:

  1. Zvolte v menu „nástroje“ bod možnosti internetu
  2. Klikněte na kartu „ochrana údajů“.
  3. Nyní můžete nastavit, zda se mají Cookies přijímat, selektovat nebo odmítnout.
  4. Pomocí „OK“ Vaše nastavení potvrdíte.

Ale jen používáním našich Cookies můžete plně využít některé ze zajímavých funkcí na www.otto-shop.cz. Vložíte-li například do košíku zboží, přečte si náš server kód z Cookies a tak si pamatuje, že zboží patří do Vašeho košíku. Navštívíte-li po Vaší cestě za nákupem na www.otto-shop.cz další webové stránky a vrátíte se pak zpět na naši stránku, je Váš košík nadále naplněný. Tato služba je možná jen při používání Cookies!

Doporučujeme Vám proto, abyste nechali příjem Cookies zapnutý.

Veškeré informace o Cookies se rovněž dozvíte na http://www.youronlinechoices.com/cz/, kde můžete rovněž v sekci „Vaše volby“ vypnout vybrané cookies.

Máte ještě nějaké otázky?

Chcete obdržet ještě další informace o používání Cookies? Pak nám prosím Vaši žádost sdělte!

» Odeslat dotaz

 

2.1 Vymezení pojmů>

Kupní smlouva – smlouva podle zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů, kterou se zavazuje prodávající za úplatu odevzdat věc a převést k této vlastnické právo kupujícímu a kupující se zavazuje věc převzít a uhradit kupní cenu. Kupní smlouva je v rámci nákupu na internetovém e-shopu https://www.otto-shop.cz/ uzavřena okamžikem, kdy prodávající akceptuje objednávku kupujícího provedenou přes určený webový formulář na uvedených webových stránkách. Součástí kupní smlouvy jsou tyto obchodní podmínky, které se prodávající a kupující zavazují dodržovat.OTTO používa tzv. Sassion-Cookies, ktoré sa s uzavretím prehliadača opäť ihneď vymažú. Pomocou nich získavate napr. príjemnú výhodu zobrazenia košíka s tovarom, ktorý prechádza jednotlivé stránky, v ktorom si môžete prečítať, koľko tovaru sa práve vo Vašom košíku nachádza a ako vysoká je aktuálna hodnota Vášho nákupu. Osobné údaje nie sú v týchto textových súboroch obsiahnuté.

Kupující - spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. 

Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Uživatel – každá osoba, která navštíví internetové stránky https://www.otto-shop.cz/

2.2 Osoba určená k vyřizování objednávek:>

OTTO Central Europe GmbH, C/o GLS Czech Republic s.r.o
 
General Logistics Systems Czech Republic s.r.o.Průmyslová 5619/1
586 01 Jihlava
IČ: 26087961DIČ: CZ681791985Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 6618

e-mail:otto@otto-shop.cz
www: www.otto-shop.cz

Zákaznické oddělení
 
Telefon: 597 497 397
Fax: 597 497 398 (nonstop)
SMS: 777 311 333
Pondělí - pátek: 7 - 20 hodin
Sobota: 8 - 14 hodin

2.3 Prodávající >

Otto Central Europe Kft., se sídlem Róbert Károly krt.59, 1134 Budapešť, Maďarsko, registrován v Maďarsku, Městský soud, č. 01-09-160524, licenční číslo: C/905212, DIČ: 10636367-2-41.

Formát SMS objednávky 

V případě, že znáte své zákaznické číslo (stálí zákazníci): zákaznické číslo.příjmení.objednací číslo+velikost+počet kusů.#(123456.novakova.d304018-0+44+1.d123456-0+44+2.#)
Používejte prosím diakritiku!

2.4 U OTTO můžete objednávat bez rizika! 

PRÁVO KUPUJÍCÍHO, KTERÝ JE SPOTŘEBITEL NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY VE LHŮTĚ 14 DNŮ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí (zákonné právo kupujícího, který je spotřebitel, na odstoupení od smlouvy). V případě objednávky rozdělené na několik částí toto právo běží ode dne převzetí poslední dodávky. Pro uplatnění práva je možno využít formulář dostupný na webových stránkách https://www.otto-shop.cz/

V případě vrácení zboží za něj zákazník obdrží zpět peníze. Pokud požaduje zaslání jiného zboží, je mu zasláno znovu za úhradu. V případě, že u zboží, které zákazník zasílá zpět, byla využita slevová akce, je tato sleva percentuálně rozečtena na objednané zboží a při vrácení je částka o poskytnutou slevu ponížena.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ
U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
V případě vrácení zboží za něj zákazník obdrží zpět peníze. Pokud požaduje zaslání jiného zboží, je mu zasláno znovu za úhradu. V případě, že u zboží, které zákazník zasílá zpět, byla využita slevová akce, je tato sleva percentuálně rozečtena na objednané zboží a při vrácení je částka o poskytnutou slevu ponížena.

V případě zpětného zaslání výrobku, který je z jakýchkoliv důvodů nevyhovující a byl správným způsobem vrácen do
14 dnů od jeho doručení, za něj obdržíte jeho kupní cenu. Výměna produktu kus za kus není možná. Pokud byste
přece jen chtěli podat objednávku typu „výměna“ (např. z důvodu nevyhovující velikosti), můžete podat objednávku
prostřednictvím našich internetových stránek s uvedením čísla faktury v rekapitulaci objednávky, nebo můžete svůj
požadavek sdělit telefonicky pracovníkům naší zákaznické linky. Zboží Vám bude zasláno s původně uplatněnými
slevami, pokud nebylo v podmínkách uplatnění akce uvedeno, že tuto slevu nelze znovu využít.
Takto objednané zboží je potřeba znovu uhradit.

Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Doporučujeme však vrátit zboží v nepoškozeném obalu z důvodu předcházení škodě. I přesto má OTTO.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Kupující odpovídá prodávajícímu za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě snížení hodnoty zboží ve větším rozsahu, než je uvedeno v předchozí větě, je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží, zejména tehdy, pokud k takovému snížení hodnoty dojde poškozením dodaného zboží nebo nedodáním zboží v jeho kompletním stavu. Prodávající si vyhrazuje právo započítat tuto kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží na vrácenou kupní cenu, výši této kompenzace je však povinen prokázat.

Náklady na vrácení zboží
Nesete, jakožto kupující, náklady na vrácení zboží při odstoupení od smlouvy.

Zboží si můžete vyzkoušet
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít OTTO.CZ s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Dodržení 14denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Opětovně zabalte výrobek. Do prázdných žlutých čtverečků umístěných na obalu uveďte, prosím, kód označující důvod vrácení! Tímto nám pomůžete v práci a urychlíte výměnu, resp. vrácení peněz. Pro usnadnění zpětného zaslání prosím použijte přilepená etikety z faktury.
Zboží neodesílejte zpět na dobírku, v takovém případě nemusí být prodávajícím převzato, případně budou vzniklé náklady uplatněny vůči Vám.

Zboží zašlete na adresu
OTTO Central Europe Kft., C/o GLS Czech Republic s.r.o,
Průmyslová 5619/1,
586 01 Jihlava.

2.5 Objednávka>

Kupní smlouvu je možno uzavřít v českém jazyce. K uzavření kupní smlouvy je potřeba vytvořit objednávku, jak je popsáno níže. Předtím, než definitivně potvrdíte objednávku, budete mít právo celou objednávku a zadané údaje zkontrolovat. Jestliže budete mít zájem některou položku změnit, je možné to učinit pomocí tlačítka „Zpět“, kterým se vrátíte do předešlých kroků. Pokud s podobou objednávky souhlasíte, tlačítkem „Odeslat objednávku“ bude objednávka s konečnou platností odeslána ke zpracování. Toto odeslání je závazné.

Při podání objednávky se automatická e-mailová zpráva vygenerovaná e-shopem www.otto-shop.cz nepovažuje za zpětné potvrzení, tato zpráva potvrzuje výhradně jen úspěšný záznam objednávky a její přeposlání směrem k prodejci.

V případě, že se navzdory veškeré péči prodejce dostane na stránky e-shopu nesprávná cena, zejména co se týká zjevně chybné ceny, např. „0“ Kč nebo „1“ Kč, která je významně odlišná od všeobecně známé, obecně přijaté nebo odhadnuté ceny za produkt, nebo která se objevila z důvodu systémové chyby, pak prodejce není povinen dodat toto zboží za chybně uvedenou cenu, ale může nabídnout dodání za správnou cenu, přičemž při její znalosti může kupující od nákupu odstoupit. Prodávající si vyhrazuje právo opravit zjevné chyby.

Ceny uvedené na webových stránkách https://www.otto-shop.cz/ jsou konečné, vč. DPH. Náklady na dopravu a balné nejsou v ceně zahrnuty a jsou uvedeny dále a následně jsou přičteny v objednávkovém formuláři.

Prodávající není zodpovědný za cenové či jiné chyby a vyhrazuje si právo na zrušení objednávek založených na nedorozumění.

Náklady na použití elektronických prostředků nese kupující a řídí se smlouvou mezi Vámi a Vaším poskytovatelem internetového připojení, případně Vaším poskytovatelem služeb elektronických komunikací.

2.6 Přeprava>

Přeprava zásilek kurýrní službou GLS přímo domů. Přeprava mimo území České republiky není možná bez předchozího souhlasu prodávajícího a písemně dohodnuté ceny za takovou přepravu.

Balíky se zbožím objednaným z internetového obchodního domu OTTO doručuje zákazníkům přímo domů náš logistický partner, kurýrní služba GLS, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00 hodin. V den doručení Vás bude kurýrní služba v ranních hodinách emailem informovat o přibližném čase doručení (s přesností tříhodinového intervalu). Pokud Vám tento předpokládaný termín přepravy zásilky nebude vyhovovat, můžete kontaktovat kurýrní službu na telefonním čísle zákaznického servisu GLS 565 30 11 00, e-mailem nebo přes webový portál GLS, a dohodnout si nový termín doručení. K tomu je nutné zadat identifikační číslo zásilky. Vyskytnou-li se při doručení balíku překážky, zanechá kurýr na zadané adrese formulář s písemnou zprávou o prvním pokusu o doručení. Druhý a třetí pokus o doručení po předchozím neúspěšném pokusu bude uskutečněn bezplatně. Na formuláři s písemnou zprávou o pokusu o doručení je uvedeno telefonní číslo kurýra, telefonní číslo centrálního zákaznického servisu GLS a e-mailová adresa pro sjednání nového místa resp. termínu uskutečnění doručení zásilky.

Tým kurýrní služby GLS reaguje pružně na přání zákazníků a vynakládá veškeré úsilí, aby Vám byla zásilka doručena co nejdříve.

Pracovník kurýrní služby se musí řídit itinerářem cesty sestaveným podle adres zákazníků, takže ho nemůžete žádat, aby Vám zavolal těsně před příjezdem a domluvil si přesné místo a čas doručení. Z tohoto důvodu Vás prosíme o zadání adresy, na které bude možné Vás nebo Vámi pověřenou osobu během dne zastihnout!

Sledování zásilek

Použitím identifikačního čísla zásilky můžete sledovat své zásilky online na webové stránce
https://online.gls-czech.com/index.php?

Pokud byste chtěli získat informaci o stavu zásilky nebo o přesném čase přepravy, můžete nás kontaktovat v pracovní dny od 7.00 – 18.00 hodin na telefonním čísle zákaznického servisu GLS 565 30 11 00.

Prosíme Vás, abyste při doručení zásilky v každém případě zkontrolovali neporušenost vnějšího obalu! Převzetí zjevně poškozeného balíku od kurýra je třeba odmítnout, anebo se domáhat sepsání zápisu o poškození!

2.7 Termín dodání>

Pokud je požadované zboží skladem, vyřídíme Vaši objednávku během 10-15 dnů. Z důvodu velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání, a proto můžete obdržet objednané zboží postupně v několika zásilkách. Z výše uvedeného důvodu může dojít také k vyprodání zboží, v takovém případě prosím přijměte naši omluvu. Děkujeme za pochopení.

Doprava zdarma objednávky nad 2500 Kč

Při objednávce nad 2500 Kč vám bude objednané zboží doručeno zdarma až domů! Při vašem nákupu vám budou zohledněny a následně kumulovaně odečteny všechny slevy na které máte při vašem nákupu nárok.

2.8 Platební informace>

V našem e-shopu je možná platba platební kartou, předem - bankovním převodem nebo na dobírku.

Platba předem - bankovním převodem          

Zvolíte-li si platbu předem - bankovním převodem, pak Vám informace potřebné k převodu zašleme v mailu o potvrzení objednávky. Pozor! Tuto formu platby zvolte pouze při využití internetového bankovnictví, kdy jsou peníze zaslány přímo z klientova účtu na náš účet! Po obdržení tohoto mailového potvrzení objednávky převeďte celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné) na náš bankovní účet. Jakmile platba na náš účet dojde (zašleme vám rovněž mail) Vaše objednávka získá aktivní statut a zboží Vám bude odesláno jako doporučená zásilka. Termín dodání se počítá od chvíle, kdy platba dojde na náš bankovní účet.

S převodem platby v každém případě vyčkejte na mailové potvrzení objednávky, a kolonku „Poznámky“ pozorně vyplňte podle pokynů obsažených v zaslaném potvrzení objednávky! 

Balné a přepravné činí v případě platby předem - bankovním převodem 119 Kč.

Platba platební kartou

U nás můžete platit i kreditní kartou online. Je úplně jedno, zda máte kartu VISA nebo MasterCard – u nás můžete jednoduše a bezpečně platit svou kreditní kartou. Pro tento „Způsob platby“ si zvolte v menu službu „Kreditní karta“. Přijímáme platby jen kreditními kartami Mastercard a Visa. Kromě názvu vydavatele kreditní karty, čísla karty a data platnosti je zapotřebí zadat i kontrolní kód karty. Kontrolní kód je trojčíslí vytištěné na zadní straně kreditní karty, které slouží k zajištění bezpečnosti plateb na internetu. Nejmodernější kódovací technika, jako např. metoda Secure Socket Layer (SSL) a systém 3D-Secure, Vám nabízí nejvyšší možnou bezpečnost i při internetové platbě. Možnost platby kreditní kartou platí pro celý sortiment zboží nabídky OTTO. Kupní cena bude z Vaší karty odečtena až po doručení zboží. Prosíme Vás o pochopení, že OTTO-shop nemůže v současné době přijímat platby kartami VISA Elektron a Maestro. Pokud chcete cenu své objednávky uhradit kreditní kartou online, budete z pokladny přesměrováni na bezpečné rozhraní Computop Payment, kde se bude platba realizovat. Přepravné v případě platby kreditní kartou činí: 139 Kč.

Upozorňujeme vás, že v případě nedostupnosti Vámi objednaného zboží, Vám Vaši již zaslanou úhradu, popřípadě hodnotu odpovídající vrácenému zboží v rámci našich možností v co nejkratší lhůtě pošleme na bankovní účet, který používáte. Pokud zvolíte možnost platby bankovním převodem, není možné v objednávce provádět žádné změny! Nákupní poukazy a bonusy mající původ ve výhrách lze využít pouze v případě platby na dobírku.

Tímto souhlasíte s tím, že při převzetí zboží placeného prostřednictvím platební karty nebo placeného platbou předem bankovním převodem je prodávající anebo přepravce pověřený dodáním Vašeho zboží oprávněn ověřit totožnost osoby přebírající zboží osobním dokladem, tj. občanským průkazem nebo cestovním pasem, a zaznamenat si číslo osobního dokladu, popřípadě jiný údaj identifikující osobu, která zboží převzala, v zájmu předcházení podvodnému jednání při zneužití odcizených platebních karet a ochrany práv pravého vlastníka platební karty.

Platba na dobírku

Jestliže si zvolíte platbu na dobírku, Vaše zboží Vám odešleme na Vámi uvedenou dodací adresu jako doporučenou zásilku s dobírkou. Celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné) budete platit v hotovosti při převzetí zboží. Balné a přepravné činí při platbě na dobírku 139 Kč.

Objednání bez rizika

2.9 Reklamační řád>

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a Zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění (dále jen "Zákon") a popisuje postup, jakým přistupovat při reklamaci zboží pořízeného spotřebitelem od prodávajícího. Prodávajícím je společnost Otto Central Europe Kft., se sídlem Róbert Károly krt.59, 1134 Budapešť, Maďarsko, registrován v Maďarsku, Městský soud, č. 01-09-160524, licenční číslo: C/905212, DIČ: 10636367-2-41. (dále jen "Prodávající").

Tento reklamační řád se týká všech kupujících splňujících dále uvedené podmínky, vyjma těch, kteří jsou podnikateli a při uzavření smlouvy s Prodávajícím je zřejmé, že se koupě týká také jejich podnikatelské činnosti.

Práva z vadného plnění, záruka:

Práva a povinosti ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající odpovídá za to, že věc nemá při převzetí vady a že má vlastnosti, které byly ujednány, hodí se k účelu, který je pro její užití uveden a je v souladu s právními předpisy.

Kupující si zboží (věc) podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží (věci) a přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. Odpovědnost za vady se tedy z povahy věci nevztahuje na poškození vzniklá živelnou pohromou nebo jinými vnějšími vlivy, například úderem blesku či jiným atmosférickým výbojem, ohněm či vodou nebo působením jiných nestandardních jevů jako například přepětí v rozvodné nebo telefonní síti, tedy nikoli vadným plněním ze strany Prodávajícího.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí .Je-li na prodávané věci, nebo jejím obalu, v návodu připojeném k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc užít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Toto potvrzení lze nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
Nemá-li zboží vlastnosti tj.

a) které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) zboží se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) zboží neodpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) zboží není v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) zboží nevyhovuje požadavkům právních předpisů.

Může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží (věci), může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

výměnu její součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží (věc) bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

Kupujícímu práva z vadného plnění nenáleží:

a) u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení zboží (věci) způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použitého zboží (věci) na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
 

d) vyplývá-li to z povahy zboží (věci).

Záruční doba běží od odevzdání zboží kupujícímu., bylo li zboží podle smlouvy odesláno, běží od dojití zboží do místa určení.
Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou nabyvatel nemůže vadný předmět užívat.

V případě oprávněné reklamace (odstranitelné vady) náleží kupujícímu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud zcizitel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Uplatnění reklamace:

Reklamaci lze uplatnit u určené osoby prodávajícím tj. odesláním na poštovní adresu OTTO Central Europe Kft., C/o GLS Czech Republic s.r.o., Průmyslová 5619/1,586 01 Jihlava. V případě zasílání reklamovaného prodávajícímu se za den přijetí reklamace považuje den obdržení poslední součásti zboží prodávajícím.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:

  • vada vznikla špatnou či neodbornou obsluhou (instalací), nepřiměřeným zacházením či použitím
  • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
  • bylo použito nesprávné či nelegální programové vybavení, nebo nesprávný spotřební materiál,
  • byla vada způsobena působením počítačových virů,
  • byla vada způsobena zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN,
  • byla vada způsobena v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození či povětrnostních vlivů,
  • bylo zjištěno zanedbání péče nebo předepsané údržby výrobku

Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:

  • že se vada vyskytla v záruční době - za tímto účelem Kupující předloží řádně a čitelně vyplněný záruční list, a to v případě, že k výrobku byla poskytnuta delší záruční doba než zákonná
  • že kupující koupil výrobek od Prodávajícího.
  • že je výrobek vadný, za tímto účelem Kupující popíše závadu a předloží vadný výrobek

Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany Kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.

2.10 Poučení>

Řešení sporů online

Kupující, který je spotřebitelem, má právo prodávajícímu, v případě sporu, navrhnout mimosoudní řešení sporu ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Subjektem mimosoudního řešení je pro nabízené zboží Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, tel.: 296 366 360, webová adresa: www.coi.cz. Prodávající má právo souhlasit s takto navrženým mimosoudním řešení, avšak v případě nesouhlasu bude předmětný spor rozhodovat s konečnou platností místně a věcně příslušný soud.

Dozorový orgán

Má-li kupující za to, že došlo k porušení zákonných práv spotřebitele ze strany prodávajícího, má právo se obrátit se svou stížností na Českou obchodní inspekci, případně na věcně příslušný živnostenský úřad.

3.1 Důležité informace>

Tyto podmínky vstupují v platnost a účinnost dnem 1. 7. 2016. Prodávající si vyhrazuje právo změny podmínek s účinností ke dni zveřejnění. Tato změna nemá vliv na práva již existující.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodex chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Tyto podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu 

https://www.otto-shop.cz/ (dále jen „webové stránky“) a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že se seznámil s těmito podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Tyto webové stránky provozuje prodávající, tedy společnost Otto Central Europe Kft., se sídlem Róbert Károly krt.59, 1134 Budapešť, Maďarsko, registrován v Maďarsku, Městský soud, č. 01-09-160524, licenční číslo: C/905212, DIČ: 10636367-2-41. Veškeré materiály (obrázky, fotografie, texty a další) jsou majetkem prodávajícího a jsou chráněny ustanoveními zákona autorského, zákona o ochranných známkách, případně dalšími právními předpisy. Jakékoliv použití nad rámec osobních účelů podléhá souhlasu prodávajícího. Veškeré stahování obsahu webových stránek je na vlastní riziko. Prodávající neodpovídá za práva třetích stran či jakékoliv ztráty nebo škody v souvislosti s užíváním těchto webových stránek.

3.2 Definice>

Webovou stránkou se vždy rozumí https://www.otto-shop.cz/

Společnost Otto Central Europe Kft., se sídlem Róbert Károly krt.59, 1134 Budapešť, Maďarsko, registrován v Maďarsku, Městský soud, č. 01-09-160524, licenční číslo: C/905212, DIČ: 10636367-2-41, je na těchto webových stránkách označována jako OTTO, e-shop, prodávající a správce obchodních údajů.

Kupujícím, uživatelem, subjektem osobních údajů se rozumí osoba, který provedla objednávku na těchto webových stránkách, užívá tyto webové stránky či poskytuje své osobní údaje.

3.3 Symboly ochrany přírody>

U 97% OTTO materiálů byla provedena zkouška obsahu škodlivin a proto jsou vyhovující i pro citlivou pokožku. Symboly kvality, které OTTO používá, vám pomohou při volbě sortimentu.

PUREWEAR je pečetí kvality, která představuje ekologicky optimální textil vynikající kvality. Bavlněný materiál obsažení v každém jednotlivém kusu oděvu, který nese název PUREWEAR, pochází z kontrolovaného biohospodářství. Textilie jsou vyráběny z obzvlášť příjemného materiálu, který je technologicky zbaven všech škodlivin.

Oděvy opatřené touto značkou jsou zkoušeny i podle přísných kritérií jako např. nepřípustnost zbytků formaldehydu, těžkých kovů a škodlivých barviv. (Výjimku tvoří např. módní doplňky, jako např. korálkové nášivky). 97% textilií z našeho katalogu je opatřeno touto značkou.

3.4 Všeobecné informace o zboží>

3.5 Podmínky užívání "hodnocení" >

Tyto podmínky se vztahují výhradně na nákup zboží provedený na e-shopu u prodávajícího Otto Central Europe Kft. (dále jen OTTO).

Možnost posouzení nakoupených produktů, "hodnocení", používání funkce je upraveno uživatelskými pravidly a podmíněné Podmínkami.

  • Pokud chcete zaslat vaše hodnocení, prosím vyjádřete souhlas s následujícím / prohlášení v tom smyslu, že: 
  • zasláním hodnocení vyjadřujete pouze vlastní písemné hodnocení, které neporušuje právo duševního vlastnictví kterékoli jiné osoby;
  • zasláním písemného hodnocení převádíte veškerá převoditelná práva v neomezeném rozsahu na prodávající, tento je není povinen využít, může práva postoupit nebo udělit sublicenci, vzdáváte se práv souvisejících s duševním vlastnictvím nebo jiných práv;
  • zasláním hodnocení prohlašuje, že hodnotíte pouze na základě osobních zkušeností, na základě provedeného nákupu, hodnocení není zkreslené, v rozporu s dobrými mravy, v rozporu s platnými právními předpisy,
  • k nákupu, ke kterému udělujete hodnocení, došlo v době bezprostředně přecházející době hodnocení;
  • hodnocení neporuší tyto podmínky a práva fyzických a právnických osob

Jakožto uživatel nejste oprávněn/na publikovat následující hodnocení:

  • O kterém víte, že je nepravdivé, nepřesné nebo zavádějící;
  • O kterém víte, že je urážlivé, nemravné nebo diskriminační;
  • O kterém víte, že porušuje autorská práva, patenty, ochranné známky, obchodní tajemství, právo na soukromí nebo jiných práv třetích stran;
  • O kterém víte, že je v rozporu se zákonem;
  • O kterém víte, že je pomlouvačné, urážlivé, nenávistné, rasově či jinak urážlivé pro náboženství, vyhrožování, obtěžování;
  • O kterém víte, že zahrnuje inzerci pro jiné webové stránky, informace, adresy, e-mailové adresy, telefonní číslo nebo jiné kontaktní možnosti;
  • O kterém víte, že obsahuje počítačové viry, červy nebo jiné potenciální nebezpečí počítačového programu;
  • kritiku, že jiné osoby podávající hodnocení;
  • O kterém víte, že bude ohrožena, poškozena bezpečnost jiné osoby nebo majetku.

Tímto hodnocením a zveřejněním, souhlasíte s tím, že akceptujete naše pravidla zveřejňování hodnocení a souhlasíte s našimi obchodními podmínkami podle platných právních předpisů a podmínek, OTTO není odpovědná za jakékoli škody, nároky, požadavky vyplývající ze zveřejnění hodnocení.

Souhlasím se zveřejněním hodnocení, tak že na stránkách OTO se bude zobrazovat ratig společnosti

OTTO si vyhrazuje právo provádět změny hodnocení zveřejněného na webové stránce a upřednostnit další údaje o produktu - volně a bez omezení na to se vztahuje výslovný souhlas od hodnotitele.

OTTO si vyhrazuje právo kdykoli hodnocení zkontrolovat a bez udání důvodu změnit nebo odstranit hodnocení pokud je "hodnocení" v rozporu s podmínkami používání nebo jinak v rozporu se zákonem podle jejího uvážení.

Jak je uvedeno v podmínkách hodnocení, za obsah hodnocení je odpovědná osoba která hodnocení zasílá, společnost OTTO nenese žádnou právní ani finanční odpovědnost za jeho obsah.

OTTO si vyhrazuje právo hodnocení v rozporu s těmito podmínkami blokovat, odstranit či uplatnit škody vzniklé z provedení hodnocení v rozporu s těmito podmínkami.

Zasláním písemného hodnocení udělujete OTTU souhlas se zveřejněním jména, města a textu hodnocení. Text hodnocení je OTTO oprávněno přiměřeně krátit.

3.6 Uživatelský účet>

Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi společností GLS General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. (Dále jen "prodávající" nebo "prodejce") a osobou, která projeví zájem o koupi zboží na internetových stránkách www.otto-shop.cz (dále jen "kupující" nebo "zákazník"). Tyto právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vznikající při koupi, dodávce zboží a reklamacích vad zboží se kromě těchto obchodních podmínek přiměřeně řídí i ustanoveními příslušných právních předpisů České republiky, zejména občanských a obchodněprávních předpisů.

Na základě Vaší registrace provedené na www.otto-shop.cz (dále jen „webová stránka“) můžete vstupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní můžete provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). 

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží jste povinen/na uvádět správně a pravdivě všechny povinné údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu jste povinen/na při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. 

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Jste povinen/na zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. V případě, že zapomenete své heslo, můžete získat krátkodobý přístup ke svému uživatelskému účtu prostřednictvím registrované e-mailové adresy, na kterou obdržíte ověřovací kód s omezenou platností. Poté jste povinen/na nastavit si nové heslo. 

Nejste oprávněn/na sdělovat přístupové údaje, zejména heslo třetím osobám. Nejste oprávněn/na umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

E-shop může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy porušíte kteroukoliv ze svých povinností vyplývajících z uzavřené kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Berete na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení e-shopu, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 
Nahoru >
X

Děkujeme Vám za hodnocení!

Následující text bude zaznamenán:



Souhlasíte s tím, aby křestné jméno bylo publikováno při hodnocení.


Vaše hodnocení:


Vaše hodnocení je přijato v našem systému, po zpracování bude zveřejněno na našich stránkách do 72 hodin od odeslání.

Pokračovat