Cookie box OTTO a přidružené společnosti vyžadují váš souhlas s individuálním využitím údajů, aby se mimo jiné zobrazovaly informace o vašich zájmech. Procházením tohoto webu, kliknutím na odkaz či na „OK“ udělujete tento souhlas. Tento souhlas můžete odmítnout zde.

OK
Široký výběr světových značek Přihlášeným k odběru newsletterů dárek v hodnotě 400 Kč Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč*

x

lMENU

 

 

Vrácení

Jestliže se vám cokoliv v zásilce nelíbí, jednoduše nám pošlete zboží zpět.

Jak vrácení zboží probíhá?

U OTTO objednávejte bez obav! Naše spoločnost zajišťuje možnost vrácení každého výrobku v plném rozsahu následovně:

Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží
Pokud Kupující nebude se zbožím zaslaným společností OTTO spokojený, respektive se z jakéhokoliv důvodu rozhodne zboží vrátit, má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Lhůta na odstoupení od smlouvy začíná Kupujícímu, nebo třetí osobě, kterou však není přepravce, plynout následují kalendářní den po převzetí zboží. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Kupující informuje společnost OTTO o svém odstoupení od smlouvy jednoznačným prohlášením, například emailem na e-mailovou adresu: otto@otto-shop.cz anebo dopisem zaslaným poštou na adresu OTTO Central Europe GmbH P.O. Box 75, 702 75 Ostrava 2. V případě odstoupení od smlouvy písemnou formou, stačí zaslat prohlášení od odstoupení od smlouvy do 14 dní (doručení do 14 dní není vyžadováno). Kupující může své právo na odstoupení uplatňovat i v době mezi objednáním a převzetím zboží.

Pro tento účel lze využít Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zde.

V případě některých výrobků nemůže spotřebitel uplatňovat své právo na odstoupení od smlouvy (jedná se například o noviny, časopisy a periodika, zvukové a obrazové záznamy v uzavřených baleních, dále počítačové softwary, pokud je spotřebitel po převzetí rozbalil, resp. výrobky v uzavřených baleních, které nelze z hygienických důvodů nebo z důvodů ochrany zdraví vrátit, výrobky, které se snadno kazí a nebo výrobky určené ke krátkodobé spotřebě, resp. také takové výrobky, u kterých nevratnost vyplývá z jejich povahy, například se mísí s jinými výrobky, dále také prefabrikované výrobky, které byli vyhotovené podle zakázky spotřebitele anebo výrobky, které byli jednoznačně přizpůsobené osobě spotřebitele).

Pokud si Kupující rozmyslí nákup zboží (odstoupí od smlouvy), společnost OTTO je povinná bez zbytečného odkladu, nejpozději 14 dní ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něho přijala na základě smlouvy a v souvislostí s ní, včetně nákladů na dopravu (výjimkou nákladů na vrácení zboží, které vznikly v důsledku toho, že si kupující zvolil jiný způsob zpětného zaslání zboží než je nejlevnější běžný způsob zaslání, nabízený společností OTTO).

OTTO má právo platby pozdržet z důvodu, že zboží nebude vráceno, anebo Kupující nepotvrdí jeho zpětné zaslání: v obou případech je třeba brát zřetel na dřívější datum.

Bezprostřední náklady na vrácení zboží platí Kupující. V případě, že bylo zboží hrazeno poštovní dobírkou, OTTO vrací platbu na jméno Kupujícího uvedené v objednávce a v případě úhrady platební kartou, vrací platbu převodem na bankovní účet, že kterého proběhla platba.  

Kupující je povinen vrátit, resp. zaslat zboží zpět společnosti OTTO bez zbytečného prodlení, nejpozději ve lhůtě 14 dní ode dne jeho prohlášení o odstoupení od smlouvy. Lhůta je považována za splněnou, v případě, že bylo zboží odesláno před uplynutím 14denní lhůty. 

U výrobků s hmotností menší než 30 kg (oděvy, obuv, doplňky, menší bytové vybavení a textilie), které jsou dopravované Českou poštou: kupující je povinný zboží vrátit jako běžný vnitrostátní balík na vlastní náklady, na tuto adresu: OTTO Central Europe GmbH, Chebská 518/15 – ODNOS 302 11 DEPO Plzeň 71 OHR (balík na dobírku nebo cenný balík není společnost OTTO schopná převzít). Kupující, dle jeho možností, zboží vrací v originálním balení s nalepenou etiketou z faktury, kde uvede důvod vrácení zboží, čímž urychlí proces vyřízení vrácení zboží. Pro usnadnění zpětného zaslání může kupující použít lepící etikety z faktury!


Jak funguje vrácení zboží?
Zabalte produkt zpět do původního obalu a na balík nalepte nálepku s přesnou adresou pro vrácení zboží, která se nachází na dodacím listu. V případě, že Vám spolu s objednaným produktem nebyl doručen i dodací list anebo sa na něm nenachází nálepka s adresou vrácení, prosíme, abyste zboží vhodným způsobem zabalili a na balík napsali následující adresu: OTTO Central Europe GmbH, Chebská 518/15 – ODNOS 302 11 DEPO Plzeň 71 OHR..

Následně můžete balík podat na poštách celého území České republiky jako běžný vnitrostátní balík. Prosíme, abyste si uchovali potvrzení o vrácení zboží, pokud Vám nebude vrácena suma objednávky.

Rádi bychom Vás upozornili na následující: Rádi bychom Vás upozornili na skutečnost, že kupující vrací každé zboží na své vlastní náklady prostřednictvím České pošty. Všechny poštou doručované produkty, které nebudou převzaté, mohou být vyzvednuty na celém území České republiky.

Nábytek lze vrátit i bez původního obalu, pokud jste jej již odstranili. Pokud nemáte k dispozici původní obal, je třeba zboží zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. V případě vracení nábytku prostřednictvím České pošty, musí být tento nábytek zabalený.

Nábytek a dekorativní předměty (nad 30 kg): v případě zpětného zaslání objemnějšího nábytku a dekorativních předmětů (nad 30 kg), kontaktujte prosím náš zákaznický servis na e-mailové adrese otto@otto-shop.cz anebo na telefonním čísle 597 497 397. Přepravu zabezpečí náš spediční partner Gebrüder Weiss.

Vracené zboží nesmí být poškozené, použité, výjimkou použití potřebného pro zjištění charakteru, vlastností a provozuschopnosti zboží (například si kupující může zboží vyzkoušet a prohlédnout). Za pokles hodnoty zboží, škodu a náklady, které vyplývají ze zjevného opotřebení – pokud je vrácené zboží poškozené a nebo nese stopy takového použití, které překračuje očekávaný všeobecný rámec – nese Kupující. V takovémto případě OTTO poníží kupní cenu, která se má Kupujícímu vrátit o sumu, která vyjadřuje pokles hodnoty zboží, škodu, resp. náklady vyplývající z opotřebení.  V případě, že byla na zboží, které Kupující vrací, použita slevová akce, bude tato sleva procentuálně rozpočítána na objednané zboží a při vrácení se suma sníží o poskytnutou slevu.
 

o
X
X

Děkujeme Vám za hodnocení!

Následující text bude zaznamenán:



Souhlasíte s tím, aby křestné jméno bylo publikováno při hodnocení.


Vaše hodnocení:


Vaše hodnocení je přijato v našem systému, po zpracování bude zveřejněno na našich stránkách do 72 hodin od odeslání.

Pokračovat
x
Trendy, novinky & 400 Kč JAKO DÁREKo